Raggarfan jobbar?

Publicerat: 26 april, 2012 i Till Vardags

Ja, jag tänkte ta mig lite tid att berätta om mitt yrke. Jag jobbar som restaurangkock och utbildar mig parallellt. Har jobbat på Scandic Hotell, Stockholm Catering, Thomas Kök & Catering och ska nu inleda mitt nya arbete på Van De Ville som öppnar i midsommar. Imorrn så ska jag till Restaurant Buco Nero för att visa lite vad jag är kapabel till och försöka göra ett gott intryck inför mitt jobb på Van De Ville som har samma ägare som Buco Nero. Tanken är att efter gymnasiet så ska jag söka till Skolan ”Le Cordon Blue” som är en högskola för kockar där du går 9 Månader i antingen London, Sidney eller Paris och då förtjänat att bära ”The Blue Scarf” och får ett certifikat för att vara en klass 4 professionell Yrkeskock. Så önska raggarfan ett förjävligt lycka till med det! Nu skall jag rulla hemmåt och se om jag lyckas ruttna i min ensamhet!

Kommentera

